اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

سلام.

به پیشنهاد علی عزیز!

ماندگار
با صدای شادمهر عقیلی


خانه خراب تو شدم،به سوی من روانه شو
سجده به عشقت میزنم،منجی جاودانه شو
ای کوه پر غرور من،سنگ صبور تو منم
ای لحظه ساز عاشقی،عاشق با تو بودنم
روشن ترین ستاره ام،میخواهم- میخواهمت
تو ماندگاری در دلم،میدانمت - میدانمت

ای همه وجود من،نبود تو نبود من
ای همه وجود من،نبود تو نبود من
----
ای همه وجود من،نبود تو نبود من
ای همه وجود من،نبود تو نبود من
نبود تو نبود من...

خانه خراب تو شدم،به سوی من روانه شو
سجده به عشقت میزنم،منجی جاودانه شو
ای کوه پر غرور من،سنگ صبور تو منم
ای لحظه ساز عاشقی،عاشق با تو بودنم
روشن ترین ستاره ام،میخواهم- میخواهمت
تو ماندگاری در دلم،میدانمت - میدانمت

ای همه وجود من،نبود تو نبود من
ای همه وجود من،نبود تو نبود من
----
ای همه وجود من،نبود تو نبود من
ای همه وجود من،نبود تو نبود من
نبود تو نبود من...

سلام.

بهــار آمد پریشـان باغ من افسرده بود اما
به جو باز آمد آب رفته ماهى مرده بود اما.

مهدی اخوان ثالث

پاپ کرن

سلام.

خب شادمهر که نیاز به معرفی ندارد.
این شعر فقط برای دلگرمی یا دلخوشی کسانی است که دلشان شکسته است و هیچ گونه کاربرد دیگری ندارد!

پاپ کرن


می خواستمت ولی نموندی پیشم
حتی بمونی عاشقت نمیشم
فایده نداره اشک گریه زاری
نه خودت رو می خوام نه یادگاری
دروغ نگو تقصیر این زمونست
هر دومون می دونیم اینا بهونست
به جون تو نباشی اصل حاله
زندگی بی تو پر عشق و حاله

عشق و حاله...