اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

سگی را لقمه ای هرگز فراموش!

سلام.

سعدی:


سگی را لقمه ای هرگز فراموش
                                          نگردد گر زنی صد نوبتش سنگ
وگر عمری نوازی سفله ای را
                                          به کمتر چیزی آید با تو در جنگ

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 http://lovepaste.blogsky.com

بسیار زیباست.به من هم سر بزن.با اجازه لینکت کردم.

سلام.
ممنون از لطفت!

خدمت میرسم...

خاک کوی دوست جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:12 http://disciple.persianblog.com/

سلام
دو کامنت در یکی:
۱.اینو واقعاً موافقم. به خاطر همین هم هست که سگ ها رو بیشتر از گربه ها دوست دارم.
۲. باز هم از پناهی بنویس. شعرهاش از جنس دیگه ایه.
عکس گل(خودت تصورش کن) که اینجا نمیشه قرار داد و من برا همه کمنت هام ازش استفاده می کنم.!
شاد باشی

سلام.
ممنون از این که پیش من آمدی!

من هم سگ ها را بیشتر از گربه ها دوست دارم!
چشم٬ حتمآ از پناهی بیشتر می نویسم.

از گل زیبایی هم که برایم به یادگار گذاشتی٬ تشکر می کنم.
پاینده باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد