اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

میم مثل مادر...

سلام.

میم مثل مادر آخرین ساخته "رسول ملاقلی پور"
با بازی به یاد ماندنی و بی نظیر "گلشیفته فراهانی"٬ یکی از بهترین فیلم هایی بود٬ که تا به حال دیده ام!
"آریاعظیم نژاد" به عنوان آهنگساز در این فیلم خیلی خوب کار کرده است.

پیشنهاد می کنم اگر این فیلم را ندیده اید٬ فرصت را از کف ندهید...

در صحنه ای از فیلم٬ کودکان معلول که اکثر آنها را مادرانشان٬ در آسایشگاه معلولین و عقب مانده های ذهنی؛ رها کرده اند٬ با هم ترانه ای می خوانند٬ که متن ترانه از قرار زیر است:


کاشکی رو طاقچه ی دلت آینه و شمع دون می شدم
تو دشت ابری چشات یه قطره بارون می شدم

کاشکی می شد یه دشت گل برات لالایی بخونم
یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بنشونم

لالایی؛ لالایی لالالا

بخواب که می خوام تو چشات ستاره ها مو بشمرم
پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم

دنیا اگه خوب اگه بد٬ با تو برام دیدنیه
باغ گلای اطلسی٬ با تو برام چیدنیه


مادر...

کاشکی می شد بهت بگم؛ چقدر صدات رو دوست دارم
لالایی هات و دوست دارم؛ بغض صدات رو دوست دارم

مادر...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد