اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

هم نفس...

سلام.

تیتراژ سریال هم نفس

شاعر: افشین یداللهی
با صدای مهران مدیری
تنظیم: فردین خلعتبری


آسمون رویام٬ امشب گرم از تب من
ماه آرزوهام٬ اومده تو شب من
عطر شمع بوسه٬ رو لبهای بسته ی من
یه نسیم نوازش

دل من، دل تو،دل ما ، دل همه آدما مگه چی می خواد؟

آروم اومدی٬ تو خوابم
آروم اومدی٬ مثل رقص یه پروانه با ناز سایه ی گل

بوی عشق٬ تو هوا پیچید
اشک تو رو٬ لب من بوسید

قلب منُ٬ همه جا همه جا همه جا برد
خوابی که عشق٬ تو چشای تو دید

آروم اومدی تو خوابم
آروم اومدی مثل رقص یه پروانه با ناز سایه ی گل

آه از این سفر کوتاه
بازم من و تو و دوری و آه

می ترسن از٬ من و تو من و تو من و تو٬ آه
تو قلب ما٬ نه هوس نه گناه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد