اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

هوس

سلام.

ترانه هوس
با صدای معین
آهنگساز: انوشیروان روحانی
برای من نوشته
گذشته ها گذشته
تمام قصه هام هوس بود
برای او نوشتم
برای تو هوس بود
ولی برای من نفس بود

کاشکی خبر نداشتی
دیونه نگاتم
یه مشت خاک ناچیز
افتاده ای به زیر پاتم
کاشکی صدای قلبت
نبود صدای قلبم
کاشکی نگفته بودم
تا وقت جون دادان باهاتم

نوشته هرچه بود تموم شد
نوشتم عمر من حروم شد
نوشته رفته ای زیادم
نوشتم شمع رو به بادم
نوشته در دلم هوس مرد
نوشتم دل توی قفس مرد

کاشکی نبسته بودم
زندگیمو به چشمات
کاشکی نخورده بودم
به سادگی فریب حرفات

لعنت به من که آسون
به یک نگات شکستم
به این دل دیونه
راه گریز و ساده بستم
نظرات 2 + ارسال نظر
دوست سایه چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:14 http://sayehetanha.blogsky.com/

گر زندگی شکستن سکوت است سالهاست که من سکوت را شکسته ام

اگر زندگی خروش جویبار است سالهاست که من در چشمه ی جوشان

زندگی جوشیده ام اما این نکته رافراموش نمیکنم که زندگی بی وفاست زندگی به

من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشکانم به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم

سلام.

ممنون از این متن زیبا و این که آمدی.
موفق باشی...

ونوس چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:17 http://www.venouse.blogfa.com

Let every day be a dream we can touch

بگذار هر روز رویایی باشد در دست رس



Let every day be a love we can feel

بگذار هر روز عشقی باشد در دل



Let every day be a reason to live.

بگذار هر روز دلیلی باشد برای زندگی

سلام.


حق با Claudia Adrienne Girandi است...

ممنون از این عبارت زیبا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد