اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

نگو سرده داره خورشید در میاد

سلام.

متن ترانه تیتراژ آخر مجموعه بازم مثل همیشه
شاعر: داریوش ارجمند
با صدای امیریل ارجمند


نگو سرده داره خورشید در میاد
نگو تاریکه شب غم سر میاد
 
نگو از تنها شدن دلم شکسته
تنها نیستی اون بالا خدا نشسته

نگو ابره که تو آسمون می تازه
آسمونه رو به قبله بازه بازه

تو میگی فردا ندارم
کسی فردا رو ندیده

من میگم فردا پر از
روشنیه نور امیده

دل صاف مثل شیشه
تو میگی پیدا نمیشه

من میگم زنده به عشقه
دل صاف مثل شیشه
نظرات 4 + ارسال نظر
یاس جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 http://lovelyrose.blogsky.com

سلام دوست عزیز ...
بعضی از این اشعار خیلی به دردم خورد ...
ممنون از لطفت

سلام.

خواهش میکنم...
موفق باشی!

نیاز جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 14:15 http://anthill.blogsky.com

سلام....خوبی؟.....اومده بودی تپه مورچه....گفتم برای بازدید خدمت برسم.....خیلی خوشحال شدم که سر زدی.....امیدوارم اخرین بار نباشه....جواب کامنتو هم دادم.....خیلی از شعرایی که عاشقش بودم اینجا دوباره خوندم...مرسی عالی بود...... راستی کاوه خان تو هم حافظ رو دوست داری؟....من که خیلی..از همه قشنگتر ؛خداحافظ همین حالا؛ بود.....موفق باشی....

سلام.
ممنون از لطفت!

بی شک در اشعار حافظ چیزی فراتر از شعر نهفته٬ که هر بار با او درد و دل کنی٬ جوابش را خواهی گرفت٬ گویی که او با تو سخن می گوید!

شاد باشی...

میثم دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:46

سلام دادا، خوبی؟ امروز داشتم دنبال موسیقی سریال هم نفس میگشتم تو گوگل، یه وبلاگ دیدم وارد شدم با تعجب دیدم اسم ویلاگ دایی زادست، دیگه اینطوری شد که امروز مهمونت شدیم. خوشحال شدم. راستی هنوزم سه شنبه ها یادت میکنم... میبینمت....

سلام٬

به به؛ آقا "میثم تک فلاح" گل!
تعجب نداره، من خیلی معروفم. [در حال خنده]

ممنون از این که آمدی...
من هم سه شنبه ها به یاد شما هستم!
شاد باشی...

مدیر وبلاگ چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 http://www.arjmands-fanclub.blogfa.com

سلام دوست محترم.
وبلاگ رو با این موضوعات بروز کردم:

*16 هنرمند سینمای ایران در جشن بازیگران تقدیر شدند
*"ساعت شنی" فقط شنبه‌ها پخش می‌شود.
*پاسخ به سوالات و درخواستهای بازدیدکنندگان
*گالری عکس آقای انوشیروان ارجمند
* سه والپیپر جدید در بخش "ویژه ارجمندها"

راستی نظرت رو راجع به ساعت شنی و نقش منوچهر (در بخشی که کخصوص ساعت شنی هست) برام بنویسید.
گزارش حضور برزو ارجمند رو هم بخونید.گزارشگر و عکاس و همه کاره اش خودم بودم.

سلام.

ممنون از این که پیشم آمدی.
شاد باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد