اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

دنیا را بد ساخته اند

سلام.

به نقل از دکتر شریعتی:


دنیا را بد ساخته اند!
کسی را که دوستش داری٬ تو را دوست ندارد!
و کسی که تو را دوست دارد٬ تو دوستش نداری!
و کسانی که همدیگر را دوست دارند٬ هرگز به هم نمیرسند!
و این رنج است٬
و زندگی این است...

نظرات 3 + ارسال نظر
اکبری یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 22:07 http://varamintux.tk

سلام مرسی از اینکه به وبلاگ من یه سری زدی من وبلاگم را آبدیت کردم دوست داشتی یه سری به من بزن

سلام.

خواهش میکنم!
بی شک مزاحمتان خواهم شد...

موفق باشی!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 14:43

چه جالب.جدی مال دکتر شریعتیه؟

سلام.

نمیدانم [با تبسم]
شما چه فکر میکنید؟!

راستش را بخواهید این مطلب را از رادیو جوان نقل کردم.
ولی چیزی را که میدانم این است که دنیا را به واقع بد ساخته اند!

sara سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 15:00

salam kave jan kheyli az nazaret mamnoon vebloge ghashangi dari

سلام.

خواهش می کنم.
ممنون از لطفت!
ای کاش آدرس وبلاگت را هم می نوشتی.

شاد باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد