اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

با من صنما دل یک دله کن

سلام.

با من صنما!
شعر از مولانا
از آلبوم بی تو بسر نمیشود؛
با صدای محمدرضا شجربان


با من صنما دل یک دله کنمجنون شده​ام از بهر خداسی پاره به کف در چله شدیمجهول مرو با غول مروای مطرب دل زان نغمه خوشای زهره و مه زان شعله روای موسی جان شبان شده​اینعلین ز دو پا بیرون کن و روتکیه گه تو حق شد نه عصافرعون هوا چون شد حیوان گر سر ننهم آنگه گله کنزان زلف خوشت یک سلسله کنسی پاره منم ترک چله کنزنهار سفر با قافله کناین مغز مرا پرمشغله کندو چشم مرا دو مشعله کنبر طور برو ترک گله کندر دست طوی پا آبله کنانداز عصا و آن را یله کندر گردن او رو زنگله کن

نظرات 2 + ارسال نظر
شلاق طوفان پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:31 http://www.soffrongirl.blogfa.com/

سلام دوست عزیز.
وبلاگ خوبی داری.به وبلاگ من هم سر بزن.خوشحال می شم با سروده های من هم آشنا بشی.

سلام.

سپاسگذارم!
حتمآ خدمت خواهم رسید؛
موفق بشید...

فرزانه پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:19 http://farzaneh021.blogfa.com/

وبلاگ جالبی داری
به من هم یه سری بزن!

سلام.

ممنون از لطفت!
خدمت می رسم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد