اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

Touch By Touch

سلام.

امروز می خواهم متن ترانه ی یکی از بهترین آهنگهای گروه استرالیایی JOY با نام Touch By Touch را بنویسم!
در مورد گروه JOY باید عرض کنم که در سالهای ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۰ از محبوبیت نسبتآ زیادی در استرالیا و برخی کشورهای آسیایی و اروپایی برخوردار بوده٬ و در رده ی گروهی مانند Modern Talking قرار داشته! اما به دلیل فعالیت کم٬ به تدریج به فراموشی سپرده شده.

این گروه که سه نفر دوست دبیرستانی٬ آن را تشکیل داده بودند٬ در کارنامه خود چهار آلبوم دارد٬ که به ترتیب عبارتند از:

(۱۹۸۶)-Hello
(۱۹۸۶)-Joy And Tears
(۱۹۸۹)-3rd
(۱۹۹۵)-Full Of Joy

من از آلبوم Hello خاطرات زیادی دارم و Touch By Touch را از آن آلبوم برایتان انتخاب کردم!

JOY


When I feel the time is right and your staying by my side
And the love you give to me makes my heart beat
When my fantasy fly away but my feelings make me stay
I see the fire in your eyes, it makes my heart beat

Do it, we'll still do it night and day
You're my all time lover
Do it, we'll still do it anyway
Like there is no other
Touch by touch, you're my all time lover
Skin to skin, come undone my cover

When my heart full of love it makes me a turtle in dove
Love the game that we play night and day
When our love is clear and bright it's our way to see the light
There's a fire in our heart night and day

Do it, we'll still do it night and day
You're my all time lover
Do it, we'll still do it anyway
Like there is no other
Touch by touch, your my all time lover
Skin to skin, come undone my cover

نظرات 1 + ارسال نظر
اردوان شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 19:17

سلام دوست عزیز واقعا از اینکه وبلاگ شمارو دیدم بسیار خوشحالم.مخصوصا وقتی دیدم خواننده هایی مثل جوی و لاینل ریچیو میشناسید.من تا حالا کسی ندیدم که البوم هلوی جوی رو گوش داده باشه

سلام.

من هم از این موضوع خوشحالم!
چون بسیار کمند آدمهایی که این موسیقی های زیبا را هنوز گوش بدهند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد