اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

عشق را ای کاش زبان سخن بود...

سلام.

عشق را ای کاش زبان سخن بود
شعری از احمد شاملو:


آن که می گوید دوستت دارم
خیناگر غمگینی ست
که آوازش را از دست داده است

ای کاش عشق را زبان سخن بود.

هزار کاکلی شاد
در چشمان توست
هزار قناری خاموش
در گلوی من

عشق را ای کاش زبان سخن بود.

آن که می گوید دوستت دارم
دل اندوهگین شبی ست
که مهتابش را می جوید

ای کاش عشق را زبان سخن بود.

هزار آفتاب خندان در خرام توست
هزار ستاره گریان
در تمنای من

عشق را ای کاش زبان سخن بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسن پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 13:21 http://vanda_architect.persianblog.com/

سلام.این وبلاگی که من دارم میبینم معلومه که نویسندش عاشقتره.الان که مشغول کنکورم.اگه وقت شد بیشتر در مورد فولدینگ مینویسم.با تشکر

سلام.

ممنون از لطفت!
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد