اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

آمد امّا در نگاهش آن نوازشها نبود...

سلام دوستان٬

سرانجام به اینترنت دسترسی پیدا کردم!

هر کجا هستم باشم٬ آسمان مال من است٬
پنجره، فکر ، هوا ، عشق ، زمین مال من است.


البته ترجیح می دهم در رابطه با ایلام٬ و ایلامی های عزیز چیزی ننویسم...

مستی رویا
شاعر: ابوالحسن ورزی
آهنگساز :  همایون خرم
با صدای استاد غلامحسین بنان


آمد ، آمد امّا در نگاهش ، آمد امّا در نگاهش آن نوازش ها نبود
چشم خواب آلوده اش را ، مستی رویا نبود

نقش عشق و آرزو ، نقش عشق و آرزو از چهره ی دل ، شسته بود
عکس شیدایی ، در آن آیینه ی سیما نبود

لب ، همان لب بود ، لب ، همان لب بود ، امّا بوسه اش گرمی نداشت
دل همان دل بود ، امّا مست و بی پروا نبود

در دل بیزار خود ، در دل بیزار خود چز بیم رسوایی نداشت
گرچه روزی ، گرچه روزی هم نشین ، جز با منِ رسوا نبود

در نگاه سرد او ، در نگاه سرد او غوغای دل خاموش بود
برق چشمش را ، نشان ، از آتش سودا نبود

دیدم ، آن چشم درخشان را ، ولی در این صدف
گوهر اشکی که من می خواستم ، پیدا نبود

بر لبِ لرزان من ، فریادِ دل ، خاموش بود
آخر آن تنها امید جان من تنها نبود ، آخر آن تنها امید جان من تنها نبود ، تنها نبود

جز من و او ، دیگری هم بود ، امّا ای دریغ
آگَه از دردِ دلم، زان عشقِ جان فرسا نبود

نظرات 2 + ارسال نظر
سیف القلم سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 20:14 http://www.seyfolghalam.blogfa.com

سلام کاوه
اولین باره می بینم اینجارو
حال کردم

سلام.

ممنون از لطفت!
موفق باشی...

شهین چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 13:44

سلام .
من عاشق این آهنگ هستم و خیلی دوست دارم که اونو داشته باشم لطفا بگوئید سایتی هست که بتونم آن رو دانلود کنم.

سلام.

شما می توتنید از سایتهایی نظیر Iransong.com برای شنیدن موسیقی های ایرانی استفاده کنید...

خوش باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد