اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

میدونم برات عجیبه...

سلام.

چاره ای ندارم
با صدای رضا صادقی


میدونم برات عجیبه این همه اصرار و خواهش
این همه خواستن دستات بدون حتی نوازش
میدونم که خم نداره واسه تو گریه ی دردم
میگذری از من و میری اما باز من برمیگردم

میدونم برات عجیبه من با اون همه غرورم
پیش همه ی بدیهات چه جوری بازهم صبورم
میدونم واسه ات سواله که چرا پیشت حقیرم
دور میشی منو نبینی باز سراغتو میگیرم

میدونی چرا همیشه من بدهکار تو میشم
وقتی نیستی هم یه جوری با خیالت راضی میشم
میدونی واسه چی از تو بد میبینم و میخندم
تا نبینی گریه هامو هردو چشمامو میبندم

چاره ای جزو این ندارم آخه خون شدی تو رگهام
میمیرم اگه نباشی بی تو من بدجوری تنهام
میدونم یه روز میفهمی روزی که دنیا را گشتی
من چجوری تو را خواستم تو چجور ازم گذشتی

توی چشمات یه غزل بود یه غزل جنس ترانه

سلام.

غریبه
شاعر: ماهان
از گروه هفت
با صدای شهاب حسینی


واسه گم شدن تو رویا نمی خوام با تو بمانم
خاطره هامونو امشب با دقایق می سوزونم
یه روزی به خاطر تو روی شبها پا گذاشتم
اون روزا هیچ چیو و قد یه نگاهت دوست نداشتم
توی چشمات یه غزل بود یه غزل جنس ترانه
تپش قلب من و تو می سرودش عاشقانه
دل این عاشق تبارو یه روزی آسون شکستی
چشمات و به روی عشق و روی مهربونی بستی
هر چی مهربونی کردم تو شدی نامهربون تر
واسه این شهرزاد عاشق توشدی غریبه اخر
اون کسی که عاشقت بود تو رو دیگه دوست نداره
واسه دل بریدن از تو لحظه ها رو می شماره