اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

عجب غافل بودم من...

سلام.

ترانه ای از منوچهر سخائی که زمان خودش طرفدارهای زیادی داشته٬ تقدیم به جوانهای قدیم!
کلاغا

ترانه سرا نوذر پرنگ


غروبا که میشه روشن چراغا
میان از مدرسه خونه کلاغا
یاد حرفای اون روزت می افتم
که تا گفتی به جون و دل شنفتم

عجب غافل بودم من
اسیر دل بودم من
اسیر دل نبودم
اگه عاقل بودم من

یادت میاد به من گفتی چی کار کن
گفتی از مدرسه امروز فرار کن
فرار کردم من اون روز زنگ آخر
نرفتم مدرسه تا سال دیگر

عجب غافل بودم من
اسیر دل بودم من
اسیر دل نبودم
اگه عاقل بودم من

غروبه بر میگردن باز کلاغا
به یادم باز میاد اون کوچه باغا
هنوز تو اون کوچه رو اون اقاقی
دلی که کنده بودیم مونده باقی

عجب غافل بودم من
اسیر دل بودم من
اسیر دل نبودم
اگه عاقل بودم من
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 14:58 http://usefultips.blogsky.com

چرا شما لینک منو از تو دوستان دلیت کردید
به شما پیشنها د م کنم در کمترین زمان لینک رو اضافه کنید وگرنه منم مجبور می شم پاک کنم

سلام.

به روی چشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد