اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

ساده نبود گذشتن از تو برام

سلام.

ترانه ساده نبود از آلبومی با همین نام
با صدای حامی


ساده نبود گذشتن از تو برام
ساده نبود کوچ تو از لحظه هام
ساده نبود قصه ی بی تو بودن
ساده نبود هق هق شب گریه هام
چه ساده دل بریدی ، اشک منو ندیدی
خطی رو خاطرات قشنگمون کشیدی
اما به انتظار برگشتنت می مونم
شب تا سحر به یادت غزل غزل می خونم
من بی تو و تو تنها از تو چی مونده برجا
جز مشتی خاطرات هم رنگ خواب و رویا
اما به انتظار برگشتنت می مونم
شب تا سحر به یادت غزل غزل می خونم

نظرات 2 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 http://rectoverso.blogfa.com

کاوه جان سلام بر تو... میدونم که توقع خیلی زیادیه اما اگر بتونی در حقم لطف کنی و آهنگ بارون استاد شجریان رو که توی همین وبلاگت هم داری روی بلاگ من برام بگذاری خیلی ازت ممنون میشم... راستش هرکاری کردم نتونستم بذارمش و برام خیلی مهمه ... لطفا جوابمو بده تا اگر برات ممکن بود پسورد بلاگمو برات بذارم... بازم شرمنده از این خواهش زیادم!

در پناه یکی

سلام.

خواهش می کنم٬
اگر کمکی از دستم بر بیاد دریغ نمی کنم!

a2 جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:10

tnx

سلام.

خواهش میکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد