اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

جان جهان دوش کجا بوده ای؟

سلام٬

جان جهان
شعر از مولانا
با صدای محمدرضا شجریان
جان جهان دوش کجا بوده ای
نی غلطم در دل ما بوده ای
آه که من دوش چه سان بوده ام
آه که تو دوش که را بوده ای
رشک برم کاش قبا بودمی
چون که در آغوش قبا بوده ای
زهره ندارم که بگویم ترا
بی من بیچاره کجا بوده ای
آینه ای رنگ تو عکس کسی است
تو ز همه رنگ جدا بوده ای
رنگ رخ خوب تو آخر گواست
در حرم لطف خدا بوده ای
رنگ تو داری که ز رنگ جهان
پاکی و همرنگ بقا بوده ای
آیینه ای رنگ تو عکس کسی است
تو ز همه رنگ جدا بوده ای
نظرات 3 + ارسال نظر
ف یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 20:05

عالی.دوست داشتم خود اهنگ را هم گوش کنم خسته نباشی

سلام.

ممنون از لطفت!
پاینده باشی...

زهرا دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 http://lamakan.blogfa.com

خیلی بلاگ قشنگی دارید. شعرا عالی انتخاب شدن

سلام.

ممنون از لطفت.
خوشحال شدم...

شهیمیان یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:30

لذت بردم و لازم نیس من تعریفی کنم از شعر، شعر بسیار زیباییه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد