اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

خود شیفتگی..!

سلام٬

{تولدم مبارک}


دیروز٬ نهم خرداد٬ تولدم بود...

نظرات 2 + ارسال نظر
ارتباط شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید ۩۞۩ یا
۩۞۩ روانشناسی عشق ۩۞۩
لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

سلام.

ممنون از لطفت!
از تبادل لینک معذورم...

ناشناس یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:23

تولدتون مبارک با تاخیر البته بابت شعرهای زیبای بلاگ ممنون

سلام.

چه تبریک مرموز و شیرینی...
ممنون از لطفت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد