اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

آیا هنوز آمدنت را بهار کم است؟

سلام،

عطر حضور شما...
شعری زیبا از محمد علی بهمنی،
با دکلمه پرویز پرستویی
از آلبومی از مرحوم ناصر عبدالهی با نام عشق است...


نمیرنجم اگر باور نداری عشق نابم را
که عاشق از عیار افتاده در این عصر عیٌاری
صدایی از صدای عشق خوشتر نیست، حافظ گفت
اگر چه بر صدایش زخمها زد تیغ تاتاری

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است
دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است
اکسیر من. نه اینکه مرا شعر تازه نیست
من از تو مینویسم و این کیمیا کم است
سرشارم از خیال ولی این کفاف نیست
در شعر من حقیقت یک ماجرا کم است
تا این غزل شبیه غزلهای من شود
چیزی شبیه عطر حضور شما کم است
گاهی تو را کنار خود احساس میکنم
اما چقدر دلخوشی خوابها کم است
خون هر آن غزل که نگفتم به پای توست
آیا هنوز آمدنت را بهار کم است؟

حیف از این روز که بی عشق . شب آمد . ای عشق...

نظرات 1 + ارسال نظر
ص.ی جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:59 http://www.syousefi.blogfa.com

هر شب، زمینی کوچولو! فکر می کنم
این جا برای از تو نوشتن فضا کم است
بر خاک های خسته ی منظومه های دور
جای حضور خیس دو تا رد پا کم است

سلام.

ممنون از لصفت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد