اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

داریوش

رو میکنم به آینه         

رو به خودم داد می زنم

ببین چقدر حقیر شده

اوج بلند بودنم

رو میکنم به آینه

من جای آینه می شکنم

رو به خودم داد می زنم

این آینه س یا که منم

من و ما کم شده ایم

خسته از هم شده ایم

بنده ی خاک..خاک ناپاک

خالی از معنای آدم شده ایم 

زمین بزرگ و باز نیست

دنیا یه رمز و راز نیست

به هر طرف رو میکنم

راه رهائی باز نیست

به روز ما چی اومده

من و تو خیلی کم شدیم

پائیز چقدر سنگینی داشت

که مثل شاخه خم شدیم

 

من و ما کم شده ایم

خسته از هم شده ایم

بنده ی خاک..خاک ناپاک

خالی از معنای آدم شده ایم 

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 15:29 http://entezare-sabz.persianblog.com

او.....................ل
دوست عزيز زيبا بود.ممنون که بهم خبر دادی

سلام.
ممنون که اومدی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد