اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

دام اجل
شاعر: مولانا
با صدای علیرضا عصار
تا کی گریزی از اجل ، در ارغوان و ارغنون

نه کش کشانت می برند ، "انا الیه راجعون"

تا کی زنی بر خانه ها ، تو قفل با دندانه ها

تا چند چینی دام ها ، دام اجل کردت زبون

این باغ من ، آن خوان من ، این آنٍ من ، آن آنٍ من

ای هر "من" ات هفتاد من ، اکنون کهی از تو فزون

کو عشرت شبهای تو ، کو شکرین لبهای تو

فرزند و اهل خانه ات از خانه کردندت برون



برکن قبا و پیرهن ، تسلیم شو اندر کفن

بیرون شو از باغ و چمن ، ساکن شو اندر خاک و خون

امروز ضربت ها خوری ، وز رفته حسرت ها خوری

زان اعتقاد سرسری ، زان دین سست بی ستون
نظرات 1 + ارسال نظر
سهیل جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:09 http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی . وبلاگت عالیه . متن قشنگی بود. خسته نباشی . نظرت درباره اینکه خانوم ها هم می تونن برن خواستگاری آقایون چیه ؟ :) موفق باشی / قربانت سهیل از وب لا و یو

سلام.
ممنون از لطف شما. سلامت باشی.
نظر خاصی ندارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد