اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

سلام.

تشکر می کنم از همه دوستانی که محبت دارند و با پیشنهادهای خود ؛ به بهتر شدن مطالب وبلاگ کمک می کنند.



همه عمر
شاعر سعدی
به پیشنهاد سمیه خانم


همه عمر برندارم سر از این خمار مستیتو نه مثل آفتابی که حضور و غیبت افتدچه حکایت از فراقت که نداشتم ولیکننظری به دوستان کن که هزار بار از آن بهدل دردمند ما را که اسیر توست یارابرو ای فقیه دانا به خدای بخش ما راگله از فراق یاران و جفای روزگاران *   که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی*   دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی*   تو چو روی باز کردی در ماجرا ببستی*   که تحیتی نویسی و هدیتی فرستی*   به وصال مرهمی نه چو به انتظار خستی*   تو و زهد و پارسایی من و عاشقی و مستی*   نه طریق توست سعدی کم خویش گیر و رستی
نظرات 2 + ارسال نظر
مهیار چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 22:19 http://unruly.blogsky.com/

سلام. من فکر میکنم بلاگ تو ارزش هر روز چک کردن رو داره. موفق باشی.

سلام.
ممنون از حسن نظر شما.
سلامت باشید.

ماهان سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:42 http://mahansong.tk

سلا م ... وبلاگ جالب داری منم توی این موضوع ها کار می کنم یه سری هم به من بزن خونه تکونی کردم

سلام.
ممنون از این که تشریف آوردید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد