اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

شعری زیبا از ملا محسن فیض کاشانی

گفتم: که روی خوبت، از من چرا نهان است؟
گفتا: تو خود حجابی، ورنه رخم عیان است.

گفتم: که از که پرسم، جانا نشان کویت؟
گفتا: نشان چه پرسی، آن کوی بی نشان است.

گفتم: مرا غم تو، خوش تر ز شادمانی
گفتا: که در ره ما، غم نیز شادمان است.

گفتم: که سوخت جانم، از آتش نهانم
گفت: آنکه سوخت او را، کی نادیا فغان است

گفتم: فراق تا کی؟ گفتا: که تا تو هستی؟
گفتم: نفس همین است، گفتا: سخن همان است.

گفتم: که حاجتی هست، گفتا بخواه از ما
گفتم: غمم بیفزا، گفتا: که رایگان است.

گفتم: ز (فیض) بپذیر این نیمه جان که دارد
گفتا: نگاه دارش، غم خانه تو جان است!

نظرات 2 + ارسال نظر
پرستو جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 18:52 http://ice-hell.blogsky.com

سلام من بعده یه مدته طولانی این محله اومدم
اما این جا برام اشنا نسیت
ژس بهتره بجای حرف زدن بخونمش
بهم سر بزن

الکتروسافت جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 19:39 http://electrosoft.persianblog.com

وبلاگ خوبی داری امیدوارم در نگه داشتن این وبلاگ موفق باشی
به الکتروسافت هم سری بزن...
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد