اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

سلام.
تبریک به مناسبت نیمه شعبان.

دو نیمه ء رویا
شاعر : اهورا ایمان
با صدای حامی شریف
آهنگ سازی بامداد بیات فرزند بابک بیات
دو نیمه خاموش
دو نیمه خسته
دو شعر نخوانده
دو بغض شکسته

دو نیمه آبی
دو نیمه دریا
دو نیمه مهتاب
دو نیمه رویا

دو نیمه شاعر
دو نیمه عاشق
دو نیمه گریه
دو نیمه هق هق

دو نیمه خورشید
دو نیمه روشن
دو نیمه تنها
یکی تو . یکی من

تویی که گذشتی
منم که نشستم
تویی که تکیدی
منم که شکستم

منم که نگفتی
اسیر ملالم
بهار سکوتم .
خزان خیالم

منم که نگفتی
چگونه بخوانم؟
چگونه بمیرم؟
چگونه بمانم؟

چگونه نشستی
در آن شب ماتم؟
به سوگ همیشه .
به بغض دمادم

گذشتی و گفتی
دو نیمه سیبیم
اگر چه جداییم .
اگر چه غریبیم

نظرات 2 + ارسال نظر
sogol چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 00:34 http://guilty.blogsky.com

salam jalebe weblog et be manam a bezani khoshal misham bye

سلام.
مرسی از اینکه پیشم آمدی.

مهیار چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 00:44 http://gamebond.blogsky.com

سلام همکار من. امیدوارم موفق بشی.
نمیدونم که تو کار بیوگرافی هستی یا نه ؟
مهم نیست. من در صدد تهیه یک بنر برای زیباتر شدن وبلاگ خودم هستم.از سایت کول تکست هم که کمک گرفتم تو قسمت کد هاش هم گیر کردن. اگه میتونی راهماییم کن. که بتونم یک بنر شبیه وبلاگ خودت داشته باشم.

سلام.
دوست عزیز متاسفانه فرصت طراحی بنر برای وبلاگ شما را ندارم.
اما میتوانید با مراجعه به سایت مجید آنلاین بنری زیبا برا خود دست و پا کنید.
Http://www.majidonline.com
موفق و پیروز باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد