اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

سلام.

میخانه
با صدای کوروس سرهنگ زاده
شب سری به میخانه زدم
بوسه ای به پیمانه زدم
راز دل چو گفتم به سبو
اشک من گره شد به گلو

ناله بر لب شکستم تا نگویی که مستم
ناله بر لب شکستم تا نگویی که مستم

پا نمی نهی در سرای من هفته به هفته
بی تو ماه من شادی از دلم رفته که رفته
ای عزیز غایب ز نظر
ستاره بزم هنر
ناله بر لب شکستم تا نگویی که مستم
ناله بر لب شکستم تا نگویی که مستم

چون موجی سرگردان در آغوش توفان
چون موجی سرگردان در آغوش توفان
گذشتم گذشتم گذشتم از تو
که رسوا که افسانه گشتم از تو

پا بی تو به میخانه گذارم نگذارم
لب بر لب پیمانه گذارم نگذارم
تو شمعی و من در طلب شعله عشقم
این شعله به پروانه گذارم نگذارم
نظرات 1 + ارسال نظر
فرید شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 18:47 http://pashew.mihanblog.com

سلام .. خیلی زیبا بود من باز امدم

سلام.
خوش آمدی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد