اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

سلام دوستان!

مرو ای دوست
 از آلبوم برکت
 با صدای محمد اصفهانی
 شاعر : اهورا ایمان
 مرو ای دوست مرو ای دوست
مرو از دست من ای یار که منم زنده به بوی تو
به گل روی تو
مروای دوست مرو ای دوست
بنشین با من و دل بنشین تا برسم مگر
به شب موی تو
تو نباشی چه امیدی به دل خسته من
تو که خامو شی بی تو به شام وسحر چه کنم
با غم تو

مروای دوست مرو ای دوست
مرو از دست من ای یار که منم زنده به بوی تو
به گل روی تو
بنشین تا بنشانی نفسی آتش دل
بنشین تا برسم مگر به شب موی تو
تو نباشی چه امیدی به دل خسته من
تو که خامو شی بی تو به شام وسحر چه کنم
با غم تو
چه کنم با دل تنها که نشد باور من
تو و ویرانی خاموشی کوهم اگر اگر چه کنم با غم تو

چه کنم با دل تنها چه کنم با غم دل
چه کنم با این درد دل من ای دل من
چه کنم با دل تنها چه کنم با غم دل
چه کنم با این درد دل من ای دل من
چه کنم با دل تنها چه کنم با غم دل
چه کنم با این درد دل من ای دل من
چه کنم با دل تنها چه کنم با غم دل
چه کنم با این درد دل من ای دل من
چه کنم.......
نظرات 5 + ارسال نظر
عصر نوین دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 00:58 http://www.asre-novin.com

دوست عزیز آیا می خواهید مطالبتان را به جای وبلاگ در سایت شخصی خودتان بنویسید.
به ما سربزنید.
www.asre-novin.com

لیلا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:19 http://dele-ramide.persianblog.com

سلام دوست خوبم ،فقط 2 روز مونده.....منتظرم نذار زودی بیا.

سفرکرده سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 http://safarkarde.blogsky.com

زیباست ....
دمت گرم

ممنون!

[ بدون نام ] جمعه 11 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:33

خیلی شعر زیبایی انتخاب کردی مرسی

خواهش می کنم!

بی نشون یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 22:32

خیلی قشنگ بود دستتون درد نکنه

سلام.

ممنون از لطفت!
شاد باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد