اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

سلام.

به پیشنهاد علی عزیز!

ماندگار
با صدای شادمهر عقیلی


خانه خراب تو شدم،به سوی من روانه شو
سجده به عشقت میزنم،منجی جاودانه شو
ای کوه پر غرور من،سنگ صبور تو منم
ای لحظه ساز عاشقی،عاشق با تو بودنم
روشن ترین ستاره ام،میخواهم- میخواهمت
تو ماندگاری در دلم،میدانمت - میدانمت

ای همه وجود من،نبود تو نبود من
ای همه وجود من،نبود تو نبود من
----
ای همه وجود من،نبود تو نبود من
ای همه وجود من،نبود تو نبود من
نبود تو نبود من...

خانه خراب تو شدم،به سوی من روانه شو
سجده به عشقت میزنم،منجی جاودانه شو
ای کوه پر غرور من،سنگ صبور تو منم
ای لحظه ساز عاشقی،عاشق با تو بودنم
روشن ترین ستاره ام،میخواهم- میخواهمت
تو ماندگاری در دلم،میدانمت - میدانمت

ای همه وجود من،نبود تو نبود من
ای همه وجود من،نبود تو نبود من
----
ای همه وجود من،نبود تو نبود من
ای همه وجود من،نبود تو نبود من
نبود تو نبود من...

نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 22:11

سلام

هر دفعه من میام اینجا می بینم تو باز هم منو شرمنده کردی.

راستی در مورد حضرت اخوان باید بگم که تمام کتاب ها شون رو انتشارات زمستان تو نمایشگاه بین المللی سالن ۱۰-۱۱ ارائه می کنه و فقط هم کتابهای ایشون رو ارائه می کنه. (سالن ۶ هم انتشارات مروارید همون کتابها رو ارائه می کنه ولی مروارید خیلی بزرگه و شلوغه)

من بی تو، یه نا تمومم
من بی تو، یه نیمه جونم
دور از تو، نذار بمونم
من بی تو، نه! نمی تونم
...

سلام.
خواهش می کنم.

ممنون از اطلاعاتی که دادید.
و از این شعر زیبا...

موفق باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد