اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

Beauty And The Beast

سلام.

هر گاه فرصت میکنم و یکی از شاهکارهای والت دیزنی را می بینم ٬ با خودم می گم کاش حقیقت داشت ٬ کاش عشق وجود داشت ٬ کاش...

Beauty And The Beast  یکی از افسانه هایی است ٬ که من خیلی دوستش دارم .
داستان دختری زیبا که عاشق یک غول می شود .

زیبایی این انیمیشن به یاد ماندنی با صدای زیبای celine Dion دو چندان می شود.


Beauty And The Beast

Tale as old as time
True as it can be
Barely even friends
Than somebody bends
Unexpectedly

Just a little change
Small, to say the least
Both a little scared
Neither one prepared
Beauty and the Beast

Ever just the same
Ever a surprise
Ever as before
Ever just as sure
As the sun will rise


Tale as old as time
Tune as old as song
Bittersweet and strange
Finding you can change
Learning you were wrong

Certain as the sun
Rising in the east
Tale as old as time
Song as old as rhyme
Beauty and the beast.
Tale as old as time
Song as old as rhyme
Beauty and the beast

Beauty and the beast

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:03 http://desperado.blogsky.com

واقعا که دیگه عشقه واقعی

کمیاب شده.

اگه هم باشه به سختی میشه پیداش کرد.

سلام.
خوش آمدی.

علی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 http://barakat.blogsky.com

سلام

من هیچ وقت با خواننده های خارجی ارتباط بر قرار نکردم!

سلام.

اگر سه سال گذشته من رو مرور کنیم٬ می بینیم که ۹۰٪ موسیقی که شنیدم و من رو به تلاش و زندگی و آینده امیدوار کرده . تسکین غم هایم بوده ٬ موسیقی خارجی بوده! بخصوص پینک فلوید و کریس دی برگ !

رهگذر دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:58

دنبال کردن نشانه ها ، فرصت های جالبی رو برام پیش میاره. مثلاً دیروز که از سرچ گوگل و بدنبال آهنگ "به سوی تو" از کوروس سرهنگ زاده به وبلاگ شما رسیدم(آهنگ فوق رو از جای دیگه داونلود کردم.).آخرین نوشته شما من رو به یاد سی دی Beauty And The Beast انداخت که مدتها بود توی آرشیو سی دی هام خاک می خورد و فرصت نکرده بودم ببینمش.
البته همیشه شاهکارهای انیمیشن رو دنبال می کردم. خلاصه اینکه این موضوع باعث شد تا ساعت 2 شب بیدار باشم و ببینمش. ازت ممنونم .
غرور شاهزاده و جریانی که در نهایت به از خود گذشتگیش ختم شد برام خیلی جالب بود و ترانۀ پایانی از Celine Dion که قشنگ بود. (در قبال این لطف پیشنهاد می کنم فیلم "زندگی دیوید گیل" رو تماشا کنی. خیلی پر محتواست.)
شاد باشی.

سلام.
از محبتت نسبت به من و وبلاگ خودت خیلی سپاسگذارم٬ و از پیشنهادی که کردی ممنون٬ حتما این فیلم رو خواهم دید !
امیدوارم باز هم بیایی پیش من...
موفق باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد