اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

پیش – تا پایان – ای جاویدان ایران

سلام دوستان!

ترانه: ای جاویدان ایران
کاری از گروه آریان
آهنگساز: علی پهلوان
ترانه سرا و تنظیم کننده: نینف امیرخاص

Arian team


باز اسم وطن اومد به میون
باز هم عاشقا جمعن همشون
میدون و هزار قلب بیقرار
دستا به دعا چشما نگرون
پر شد همه جا یکدل یه صدا
فریاد همه از پیر و جوون

پیش – تا پایان – ای جاویدان ایران

باید که غم از چشما بشه دور
لبریز بشه دل از شادی و شور
باید بدمه تو قلب همه
خورشید امید با جشن و سرور
پس تا برسه باز ازنفس
هر سینه به گوش فریاد غرور

پیش – تا پایان – ای جاویدان ایران

نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:03

سلام

من هنوز این ترانه رو گوش نکرده ام. اما همین الان دارم دانلودش می کنم. (شعری که زدی منو به هوس انداخت)

امیدورام تو جام جهانی تیم ملی با آبرو بازی کنه.

سلام.

پیش تا پایان٬ ای جاویدان ایران!

علی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:33

ای ستاره تا تورو دیدم از ترس یک عشق در خود لرزیدم
درد این دل با تو گفتم برق این عشق در تو دیدم
پر شراره دل تا تو بودی وقتی عشقو از من ربودی
یه حس پرواز با تو باقی تو این سینه دل شده یاغی

از آلبوم شراره - فرزاد فرزین

سلام.
ممنون از شعر زیبایی که نوشتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد