اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

هوای گریه

سلام.

هوای گریه
شاعر : سیمین بهبهانی
با صدای همایون شجریان


نبسته ام به کس دل
نبسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها رها من

ز من هر آن که او دور
چو دل به سینه نزدیک
به من هر آنکه نزدیک
از او جدا جدا من

نه چشم دل به سویی
نه باده در سبویی
که تر کنم گلویی
به یاد آشنا من

ستاره ها نهفته
در آسمان ابری
دلم گرفته ای دوست
هوای گریه با من
هوای گریه با من

نظرات 2 + ارسال نظر
کشکول دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:55 http://kashkolans.blogsky.com

مرسی

سلام.
خواهش میکنم!

علی چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 00:58

سلام

واقعا آلبوم نسیم وصل حضرت همایون آلبوم بی نظیری ست.

دیروز داشتم به شعری که از ابو علی سینا نوشته بودی فکر می کردم واقعا شعر بی نظیری ست. (قبلا شنیده بودم ولی انگار خوندن شعری در وبلاگ شما صفای خاصی به اون اضافه می کنه.

دل گرچه در این بادیه بسیار شتافت
یک موی ندانست ولی موی شکافت
اندر دل من هزار خورشید بتافت
آخر به کمال ذره ای راه نیافت

سلام.

ممنون از این همه محبت که نسبت به من و وبلاگ خودتان دارید.
این حضور شماست که به وبلاگ من معنا و صفا می بخشد.

موفق باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد