اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

غریبانه

سلام.

غریبانه
موسیقی متن سریال تلویزیونی غریبانه که در ایّام ماه محرّم سال 1383 از شبکه ی تهران پخش شد.
با صدای احسان خواجه امیری


هرچی آرزوی خوبه مال تو
هرچی که خاطره داریم مال من

اون روزای عاشقونه مال تو
این شبای بی قراری مال من

منم و حسرت با تو ما شدن
تویی و دلهرم از رها شدن

آخر غربت دنیاست مگه نه
اول دو راهی آشنا شدن

تو نگاه آخر تو آسمون خونه نشین بود
دلتو شکسته بودن همه ی قصه همین بود

میتونستم با تو باشم مثل سایه مثل رویا
اما بیدارمو بی تو مثه تو تنهای تنها

نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:02

آخر غربت دنیا ست ...
واقعا غمناکه :((

به تو فکر می کنم گر می گیرم از خوشی
مثل یک رنگین کمون وسط جمعه کشی

علی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:38

سلام

یه بیت زیبا :

من از تویی که بد کردی با من
گله می کنم ...
دل نمی کنم

سلام.

بسیار زیبا بود.
--
دل نبریده ایم اگر دل شکست * در نشکسته ایم اگر در ببست
باور تقدیر به سر داشتیم * از پی برداشت نمی کاشتیم.
--
متشکرم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد