اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

دل سوخته...

سلام.

دل سوخته
با صدای معین


دلسوخته تر از همه سوخته گانم
از جمع پراکنده رندان جهانم
در صحنه بازیگری، کهنه ی دنیا
عشق است قمار من و بازیگر آنم
با آن که همه باخته در وادی عشقم
بازنده ترین هست در این جمع نشانم
ای عشق، از تو زهر است به کامم
دل سوخت، تن سوخت، ماندن حرامم

عمریست که می بازم و یک برد ندارم
اما چه کنم عاشق این کهنه قمارم
ای دوست مزن زخم زبان جای نصیحت
بگذار ببارد به سرم سنگ مصیبت
من زنده از این جرمم و تو ذبح مجازات
مرگ است مرا گر بزنم حرف ندامت
باید که ببازم، با درد بسازم
در مذهب رندان این است نمازم
من در به در عشقم و رسوای جهانم
چون سایه به دنبال سر عشق روانم
او کهنه حریف منو من کهنه حریفش
سرگرم قماریم من و او رو سر جانم

نظرات 4 + ارسال نظر
یگانه جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:20

سلام

amoment of deep LOVE goes so deep in your being that time cannot erase it..........................................a

زیبا بود...

سلام.

ممنون٬ موافقم.

ترانه یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:14

واقعا وبلاگ مصخره ای داری چون حتی نمی تونی اطلاعاتی به کسی برسون عین احمق ها چند تا شعر را کپی می کنی بچه برو فکر نان باش که خربزه اب است

پیش از هر حرف و سخنی سلام.
شاید باور نکنی، ولی از ابراز نظری که کردی به هیچ عنوان ناراحت نشدم.

در ابتدا باید اشاره کنم که مصخره اشتباه است٬ و نگارش درست آن مسخره است.
و در ادامه باید عرض کنم ما آدم ها همیشه نیاز نیست به هم اطلاعات برسانیم٬ وقتی ما به کسی ابراز علاقه می کنیم٬ یا از عشق صحبت می کنیم٬ در حقیقت به اطلاعات او نیفزودیم!
کاری هم که من تلاش می کنم انجام بدهم٬ یادآوری لحظات خوشی است که ما با خواندن یک شعر پشت سر گذاشتیم٬ یا مرور لحظاتی که از دلتنگی به شنیدن یک آهنگ پناه بردیم.
از این که به من گفتی احمق٬ باید این را بدانی که توهین کردن کار انسان های ضعیف است و این که امیدوارم به حرفی که زدی خوب فکر کرده باشی.
از این که مرا بچه خطاب کردی خوشحالم٬ چون بچه ها خیلی چیزهایی را درک می کنند که ما آدم بزرگ ها از درکشان عاجزیم.
در آخر از این که این قدر نگران آینده من هستی٬ سپاسگذارم.
--
کاوه دایی زاده.

میثم شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 15:38

سلام ببخشید از اینکه دیر به وبلاگ قشنگت سر زدم خیلی مشغول بودم. در جواب اون دوستمون باید بگم که گویا خیلی مشتاق اطلاعاتی اما یک توصیه: قبل از اینکه چیز جدیدی یاد بگیری از همون اطلاعات قبلیت به خوبی استفاده کن معلوم که فقط دنبال انبار اطلاعاتی تا با داشتن بیشترش ضعف هستی خودت رو اینجوری جبران کنی. چون این نحوه حرف زدن آدم با دانش نیست.
کاوه جان ببخشید که اولین کامنتم اینجوری شد.
راستی یادت نره قرارت...
"It is better to fail in originality than to succeed in imitation."

سلام.

ممنون میثم جان٬ منت گذاشتی.

مرسی از جمله زیبایی که نوشتی.
خیلی موافقم!

یگانه شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 17:57

سلام...
چی شده؟‌‌ چرا کم پیدایی و شعر جدید ننوشتی؟

***
وقتی عاشق زندگی هستید از دید یک عاشق به دنیا نگاه می کنید. وقتی با دید عشق همه چیز را بنگرید، متوجه زیبایی در هر چیزی می شوید، و در هر لحظه دستخوش تعجب و شگفتی شده، عشق را در همه چیز جستجو می کنید ....

****
موافقی یا نه؟
(:

سلام.

راستش را بخواهی خیلی این چند وقت اخیر مشغولیت دارم٬ شبها خسته به خانه بر میگردم. ولی سعی می کنم که جبران کنم.

با نظرت کاملا موافقم. و سپاس از متن زیبایی که نوشتی!

موفق باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد