اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

اشعار و ترانه ها

وبلاگ شخصی

شب های رویایی!

سلام.

شب های رویایی
با صدای عبدالحسین مختاباد


تو بگو ز چه رو دل من شکنی
چه شود که به من نظری فکنی
تو مهی به شبم
تو گلی به لبم
که تو را طلبم
بشنو ز وفا
سخن از دل ما
که تویی به خدا
همه تاب و تبم

یادت می آید آن شبهای رویایی
بودم غرق آن دو چشمان دریایی
ماند از آن شبها بر لبها داغ حسرت
هر شب در خوابت می بینم که می آیی

اگرم شده تا به قیامت
به امید وفای تو باشم
به خدا ندهم به دو عالم
نفسی که برای تو باشم

چه مرا به از این بود آیا
که غبار سرای تو باشم
چه زمان ز لبت شود آیا
شنوم که سزای تو باشم

یادت می آید آن شبهای رویایی
بودم غرق آن دو چشمان دریایی
ماند از آن شبها بر لبها داغ حسرت
هر شب در خوابت می بینم که می آیی

شب من، شب تو، شب مهتاب
اثری ز نگاه تو دارد
تو بمان، تو بدان که وجودم
دل و دیده به راه تو دارد

دل من گله از شب هجران
به دو چشم سیاه تو دارد
مگذر دگر از دل زارم
که امید پناه تو دارد

چشمت می خواند مرا
عاشق می داند مرا
ترسم این عشق نهان
در خون غلتاند مرا

چشمت می خواند مرا
عاشق می داند مرا
ترسم این عشق نهان
در خون غلتاند مرا

چشمت می خواند مرا
عاشق می داند مرا ...

نظرات 1 + ارسال نظر
شهره دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 13:26

من دنبال این شعر وآهنگش بودم و از شما خیلی زیاد متشکرم که زحمت نوشتن این آهنگ بسیار زیبا رو کشیدید . وبلاگتون هم جالب و پربار بود و امیدوارم همیشه موفق و شادکام باشین-
درضمن از شما سوالی داشتم و اون اینکه شما دقیقا تو چه زمینه ی هنری فعالیت دارین ؟

سلام.

ممنون از لطف شما!

در پاسخ به سوال شما نیز باید عرض کنم٬رشته تحصیلی بنده معماری است٬ اما در کل Art Director هستم٬ که خود این واژه در بر گیرنده مجموعه ای از هنر هاست٬ اعم از Architecture - Graphic - Photography - Art work در تکمیل عرایضم باید اضافه کنم که یک Art Director لزومآ در تمامی شاخه های هنری بهترین نیست٬ لیکن باید به یک شناخت نسبی و کافی برسد.

امیدوارم موفق باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد